onkohan aika rohkeasti sanottu, että neuvottelukunnasta hyötyy ensisijaisesti opiskelijat. Mielestäni on rehellistä puhua opettajien työn mielekkyyden ym. kehittämisestä, mikä LOPULTA näkyy hiiitaaasti mutta epävarmasti myös opiskelijoiden arjessa. Aleksi Rinne
Toivottavasti ei tule byrokratiaa vain byrokratian vuoksi, vaan todellakin opettajien työtä tukeva toimielin, joka työskentelee mielekkäällä tavalla. Kuinka usein on todellista kokoontumistarvetta? Jos kokoontumisia on usein, saadaanko sijaisjärjestelmä toimimaan? Tehtävänkuvaus hyvä.
onkohan aika rohkeasti sanottu, että neuvottelukunnasta hyötyy ensisijaisesti opiskelijat. Mielestäni on rehellistä puhua opettajien työn mielekkyyden ym. kehittämisestä, mikä LOPULTA näkyy hiiitaaasti mutta epävarmasti myös opiskelijoiden arjessa.
VastaaPoistaAleksi Rinne
Toivottavasti ei tule byrokratiaa vain byrokratian vuoksi, vaan todellakin opettajien työtä tukeva toimielin, joka työskentelee mielekkäällä tavalla. Kuinka usein on todellista kokoontumistarvetta? Jos kokoontumisia on usein, saadaanko sijaisjärjestelmä toimimaan?
VastaaPoistaTehtävänkuvaus hyvä.
Tästä pedagogisesta yhteistyöstä tulee olemaan hyötyä ainoastaa ja vain, jos yhteys opettajistoon säilyy.
VastaaPoistaPerusidea on todella hyvä. Mutta miten saada kentän ääni TODELLA kuulluksi?
VastaaPoistaPedagogisen neuvottelukunnan jäsenillä riittää taatusti työtä ja toivottavasti myös intoa ja jaksamista.